22.9.21
סיכום עיקרי השיעור:
פגם פיזי כתוצאה של פגם מוסרי מחיים קודמים / להפוך קש מזהב , אירוע ביוגרפי מס 19
היום נעבוד עם מקרה שהכלי שלו הוא פגם פיזי כהתעבות של פגם מוסרי מחיים קודמים.
שיתוף – מצגת
ציטוט – שטיינר מצגת
היום נתבונן על הדברים בצורה הפוכה , לא נבין את הפגם המוסרי שלנו מהמקום של הפרדת כוחות הנפש, אלא נלך לפגם הפיזי שהתעבה וננסה להתחקות עליו אחורה לאינקרנציות קודמות (התגשמויות) וננסה להבין איך הוא קשור לפגם מוסרי.
תרגיל: רשמו לעצמכם פגם או פגמים פיזיים או אתריים (זיכרון, המערכות הריתמיות שלנו – נשימה, ריאות, לב). תארו את הפגם וכיצד הוא השפיע עליכם בחיים.
הרחבה – פגם פיזי למשל אף ארוך או קוצר ראייה שמבחינת אותו אדם הפריע לו כל החיים.
פגם מולד שבא איתנו לעולם או פגם שנוצר בהמשך החיים (צלקת) והשפיע עלינו עמוקות.
אפשר גם לכתוב תיאור חיצוני של עצמנו.
אנו מקבלים את גופנו שיתאים בדיוק לעבודה הקרמתית והרוחנית שאנו צריכים לעשות.
שיתוף – מצגת הקרמה, של השקר.
שקר קשור לבושה שאח"כ ,בהתגשמויות נוספות, יכולה לרדת לגוף הפיזי.
שיתוף – מצגת נירה
נסו לזהות את התיאור והפגם הפיזי וגם את הפגם המוסרי.
שאלה : לאור זה שנירה מותשת, מה הפגמים המוסריים שלה?
התעלמות – ריכוז עצמי, התעלמות מהאחר.
מערכת היחסים עם הבן שלה, זה סוג של קומפנסציה על הרוע שלה ואינקרנציה קודמת.
המשך שיתוף – מצגת
הקשר בין השפה השסועה , בין האצילות וההתעלמות לפגם המוסרי של ההתעלמות מהאחר –
שפה שסועה לא מפריע לדיבור אבל זה כן קשור לתקשורת. יש פה בעיה בחיבור. השפתיים נבנות בחיים העובריים ממש כהשלמה אחרונה, אז פה אנחנו פוגשים את חוסר השלמות הסופית של הגוף, אחדויות. יש משהו פגום בחיבור.
איזה אדם היא יכלה להיות באינקרנציה קודמת?
חוסר האחדויות והחיבור יכול לרמז על אדם בעל מעמד גבוה שגרם לפילוג בעם, בקהילה, למשל.
שאלה: האם ההעלמות הזו קשורה להתעלמות מפגם נפשי שלה (קהות ריגשית) בקרמה הקודמת והנוכחית?
שאלה: האם קיים קשר בין שסע בשפה לפירוד בינה לבין אנשים?
לסיכום:
לזהות פגם מוסרי שאנו מכירים בעצמנו ולנסות לראות האם אנחנו מוצאים קשר בינו לבין הפגם הפיזי או אתרי מהגלגול הקודם.
פגמים ותאונות בחיים הבוגרים מפגישים אותנו עם הקרמה שלנו.
כשנולדים עם הפגם זה קשור לאינקרנציה קודמת באופן מובהק.