הכשרת מטפלים ביוגרפיים

  • אנשים יושבים במעגל

שנה א' להכשרת מטפלים ביוגרפים תיפתח בנובמבר 2024, בימי שלישי, בין השעות 10:00-15:00, בפרדס חנה

לפרטים נוספים לחצו כאן

למחפשים מקצוע, שינוי קריירה, ייעוד והגשמה עצמית – בית הספר 'כחותם', בעל הכרה מהפורום הבינלאומי של היעוץ הביוגרפי-אנתרופוסופי, מטעם בית הספר האנתרופוסופי למדע הרוח בדורנך-שוויץ – מציע  מסלול הכשרה של שלוש שנים + שנת סטאז', של לימודי גוף-נפש-רוח, המוכרים בארץ ובחו"ל.

המסלול נפתח אחת לשנתיים, ונועד לאנשים המוכנים לעבור מסע עמוק של חניכה, מודעות עצמית, התפתחות לקראת הכשרתם כמטפלים, מורים רוחניים, ואנשי מקצוע המובילים את הייעוץ הביוגרפי-אנתרופוסופי בארץ.

דרכנו תמצאו את ייעודכם  

מתודת העבודה הייחודית שלנו להכרת החידה האנושית, היא פילוסופיית חיים מעשית ופרקטית, המדגישה את חשיבות גילוי האמת הרוחנית על עצמנו, תוך פיתוח הבנת החוש לקרמה ולגורל האינדיבידואלי.

בחקירה הביוגרפית המיוחדת שלנו אנחנו מאפשרים לך לפתח תודעה חדשה, לרפא את המקומות התקועים כבר שנים רבות בגוף-נפש שלך, ולקחת אחריות על חייך ממקום חדש.

     

תכנית ההכשרה במסלול הרגיל, שאינו המסלול המודולרי:

הלימודים מורכבים משני חלקים: מסלול של שלוש שנים ליעוץ ביוגרפי-נפשי-רוחני, ועבודה מעשית מודרכת בשנה הרביעית.
רק אדם שערך בעצמו מסע חקירה אמיץ ואינטנסיבי יכול להוות מרפא לאחרים, ולכן שלוש שנות הלימוד מהוות מסע חניכה רוחנית ונפשית. ראשית, מתוודעים התלמידים לעצמם, לביוגרפיה שלהם, למהות חייהם ולגורלם. התוודעות זו נעשית דרך לימוד ועבודה מעשית הנשענים על ידע האדם השלם: גוף, נפש ורוח.

כל אחת מתכניות הלימודים של בית הספר, משלבת בתוכה הקניית ידע בתחום הביוגרפיה והאנתרופוסופיה, עבודה סדנאית חווייתית, תרגילי אמנות רלוונטיים לידע הנלמד, וקריאת ספרות ביוגרפית-אנתרופוסופית ופסיכולוגית. בנוסף, מתנסה התלמיד בעבודה עצמית, עבודה בזוגות ובקבוצות קטנות, ועבודה בקבוצה גדולה.

למידע אודות צוות המורים בהכשרה לחצו כאן

תנאי הקבלה:

הכשרת מטפלים בייעוץ ביוגרפי-אנתרופוסופי מיועדת לאנשים מעל גיל 28, המוכנים לערוך מסע אמיץ אל תוך נבכי הנפש והרוח. אנשים המשתוקקים לידע רוחני עמוק, והמעוניינים לעבור התפתחות רוחנית – מסע ביוגרפי, ולהשתמש בידע הנקנה על מנת לעזור לאחרים. לא נדרש ידע אנתרופוסופי קודם. המעוניינים יתבקשו לכתוב את סיפור חייהם ויוזמנו לראיון אישי.

פרטים:

התכנית בנויה מיום לימודים בשבוע למשך שלוש שנים + שנת סטאז'.

בנוסף, אחת לשנה לערך, ייערכו סדנאות סופ"ש המהוות חלק מתכנית הלימודים.

במהלך הלימודים יידרשו התלמידים לעבור יעוץ ביוגרפי-אנתרופוסופי אישי למשך שנה. כמו כן, החל מהשנה השלישית, יידרשו התלמידים לייעץ ולקבל הדרכה אישית התומכת ביעוץ.

מידע נרחב על נושאי הלימוד והתכנים המלווים כל שנה ניתן למצוא באתר זה, בחלוקה על-פי שנים.

דרישות הלימודים והסמכה:

התלמידים ידרשו להשתתף באופן פעיל בשיעורים, להגיש עבודות בכתב, לעבור ייעוץ אישי, להעביר סדנת ביוגרפיה.

לקבלת הסמכה התלמיד יידרש לייעץ לעשרה אנשים במשך חמש עשרה פגישות לפחות לכל אדם. הייעוץ ילווה בהדרכה של יועץ ביוגרפי-אנתרופוסופי מוסמך.

הרשמה:

המעוניינים להירשם יוזמנו לראיון אישי. להרשמה לראיון אישי לחצו כאן.

המתקבלים יתבקשו לשלוח דמי הרשמה בסך 500 ₪ שיהוו חלק משכר הלימוד, ולא יוחזרו במקרה של ביטול ע"י המועמד.
מספר התלמידים בקורס מוגבל ל-20 אנשים בלבד.

למידע נוסף וכל שאלה אחרת בנושא, הינכם מוזמנים לפנות אל: זהר קייטסקי – 054-3222148, Zoharkayatsky@gmail.com                                                

 למידע נוסף על שנה א' – שנת יסוד לחצו כאן